maanantai 5. tammikuuta 2015

Rakkaudesta lajiin HIUKSET .

Hiustyylejä on yhtä monta kuin kantajaakin. Sama malli on aina erilainen eri päässä. Itsehän olen ollut varsinainen hiustyylien suurkuluttaja. Sillä:

On ollu lyhyttä ja pitkää. Niistä kaikki variaatiot. Ihan siilistä takapuoleen ulottuviin hiuksiin. 


Hiusväritkin on tullut käytyä kaikissa sateenkaarenväreissä läpi. Ihan platinanvaaleista sinimustaan. Niin ja tietty 2000-luvun kaksväritki testattu (itsellä versio alhaalta tummanruskea melkein musta ja päälyosat sitten vaaleat) ja viimeisin oli ombre liukuvärjäys tummasta vaaleaan.

Permanentitkin on käyty. On ollut tiukkaa pikkukiharaa (pässinpökkimäksi taisi mamma kutsua). Loivaa kiharaa ja peruskiharaa. Niin ja oonpa tainnut kestosuoristaakkin pariin otteeseen. (omaan taipuisan hiuslaadun)



Otsahiukset ovt olleet ihan lyhyet (Adam's Family Look), vinoon leikatut, sivuotsit, tasapitkä, pitkät ja niin edespäin.

Sitten mun ehdottomat lempparit... PIDENNYKSET!
Siis tällaiselle ihmiselle joka haluaa vaihdella tyyliä on pidennykset kuin taivaan lahja. Ei haittaa jos leikkaa hiukset välillä lyhyemmiksi ku ne saa pitkiksi heti ku haluaa. Niin ja kun niitäkin saa nykyään ihan kiharasta tikkusuoraan ja väreistäkin löytyy varmasti se mieluinen.
Eikä hintakaan ole enää este. Itselläni on pitkä historia myös pidennyksistä (yllätys), on ollut pikkulettipidennykset ja rastat. On ollu hiusnauhaa, teippiä, liimaa, sinettiä ja micro looppia.
Kaikki pituudetkin on tainnu olla. Sinetit mun ehdoton suosikki!




Tämän tekstin perusteella voisi luulla että olen laittanut koko maallisen omaisuuteni karvoihin ja kampaamoissa käynteihin... Mutta kauneudenalan ammattilaisena ja Kampaajan tytärpuolena olen tehnyt, fiksannut, leikannut, värjännyt suurimman osan ihan itse. Tokihan olen käynnyt ja tulen käymään kampaamoissa, mutta olen aina ollu tällainen, että jos voi tehdä itse niin teen (KYLLÄ myös leikkaukset ja pidennykset). 

Onko ketään muita "karvoihin" hurahtaneita? Muitakin jotka selaavat Pinterestistä uusimpia villityksiä tai etsivät ikuisesti sitä OIKEAA hiusrakkautta?








XOXO Babs

Ps. Tällä hetkellä suunnittelen / haaveilen otsatukasta.. Pitäiskö..? vai ei? Hmmmm.. :)


 





 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti