lauantai 3. tammikuuta 2015

Missä vaan voi olla hauskaa

Kuten otsikkossa sanotaan, Missä vaan voi olla hauskaa!

Olin eilen pakollisella pankkireissulla (huvikseen tän pikku kaupungin pankkiin ei tuu lähdettyä) ja kuten tavallista jonoa oli. Kassa pisteitä on kaikki kolme ja asiakaskunta 50-kuoleman väliltä. No kuten sanottu jonoa oli. Minua ennen noin 30 henkeä. Ei siinä sit muuta ku jonotusnumero käteen ja istumaan. (Tämä on luksusta koska ennen pankissa piti siis seistä ja jonottaa). Tokihan raahasin mamsen (äitini) mukaan jakamaan kurjuuden kanssani. 

Mutta kuinkas ollakkaan meillä oli taas kerran hauskaa pankissa. Siis kyllä hauskaa. Mammalla ja mulla on hyvin samankaltainen huumorintaju ja aivan villi mielikuvitus, joten siinä istuessamme (minä tietenkin lapsenomaisesti pyörin tuolilla ja annoin vauhtia myös äipälle) keksimme mitä ihmeellisempiä stooreja kanssa kärsijöistämme, pankin sisustuksesta ym ym.. ja voi sitä naurun määrää. Tietenkin koitimme olla asiallisesti mutta kaikki tietää sen kun ei tarvi ku kattoo toista ni tietää mitä pään sisällä tapahtuu. Me ainakin tunnemme toisemme liiankin hyvin. Pahoittelut vaan kanssa olijoille.. Mutta meillä oli niin hyvät (huonot) jutut että totesimme poistuttua, että tämähän täytyy ottaa uusiksi. ;)

Eli tarkoitus tässä postauksessa oli että oikeasti ei ole juurikaan sellaista paikkaa tai tilannetta mitä ei voisi kääntää huumoriksi. Sairaalassa olen viettänyt aikaa enempi kun normaali tallaaja ja KYLLÄ sielläkin voi nauraa. Ja vaikka se sattuisikin niin olen sitä mieltä että vakavatki asiat on helpompi kestää pilke silmäkulmassa. Joten antakaa mustan huumorin kukkia ja olkaa välillä hassuja. Ja parhaat naurut saa kun itselleen osaa nauraa!


 

Sää täällä rannikolla on ollu jo pari päivää yhtä myrskyä joten lätsä päässä ollaan menty.


Ihanamaista lauantaita teille !!!

xoxo Babs 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti