lauantai 21. helmikuuta 2015

Valehtelisin jos väittäisin..


Haaste otettu vastaan Miss Ruki Ver! Nyt puhutaan pehmosia.. :)





1. Olen hyvin uskonnollinen ihminen. Kaikki uskonnot käy, islamit, hindulit, ortodoksit jne.. Lestadiolaisuus varsin lähellä sydäntä ja varmuuden vuoksi kumartelen aamuisin  Mekkaan!!

2. Pidän kissoista. Varsinkin niiden erilaisista kiipeilytelineistä osana sisustusta. LOVE IT!

3. Olen varsin surkea valehtelija. Korvani heiluu ja nenäni kasvaa. Punastelen ja omaan mitä surkeimman juonittelukyvyn.

4. Mielikuvitukseni on olematon. Olen huono keksimään tarinoita ja varsinkin uskomaan niihin itse. 

5. En juurikaan meikkaa. Olen parhaimmillani saunan jälkeen.. Ihoni on onneksi niin uskomattoman hyvässä kunnossa, että se ei edes saunan jälkeen punoita. Finnit mitä ne on?

6. Rakastan poliiseja. Jos siis pitää valita joku ammattikunta jota todella kunnioitan ja arvostan niin olisi se poliisi. On ihanaa kun on ratsioita koska silloin pääsen lähemmäksi ihanoimaani ihmistä. Jos en olisi niin kovin uskonnollinen perustaisin tästä rakkaudenlajista uuden lahkon.

7. Olen ihan "luomu". En ymmärrä ihmisiä jotka käyttävät hiustenpidennyksiä, tekoripsiä, piilareita, silareita tai ruiskeita. Minut luoja vaan loi näin täydelliseksi. :D


Siinähän niitä.. Usko tai älä! :D

 Haastan myös kanssabloggarit kertomaan faktojen sijasta jotain ihan muuta.




XOXO Babs

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti