lauantai 21. helmikuuta 2015

Syy ja seuraus



Syy

Seuraus

Tämän viikon leipomiset. VoisilmäPullia ja DallasPullia. Kuten olen aikaisemminkin kertonut olen kova leipomaan. Meillä on aina pullaa, kuivakakkua, muffareita, milloin mitäkin vehnästä. 

Joulupukki (kaikessa viisaudessaan) toi mulle yllä olevan yleiskoneen lahjaksi ja voi sitä riemua! Nyt ei tarvi enään käsin vaivata taikinaa. Jos olin ennen "MestariLeipuri" olen nyt varsinainen "LeipuriHiiva". :)

Kone säästää aikaa ja mahdollistaa useamman asian tekemisen samaan aikaan. Tätähän ei voi miehet ymmärtää.( Onneks me naiset voidaan meikata ja ajaa autoa, siivota ja tehdä ruokaa samalla kun puhuu puhelimessa. :D )

Mites teillä? Tuleeko leivottua vai käytättekö valmistuotteita?

 Nyt imurin kimppuun!! C U !




XOXO Babs

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti