maanantai 16. helmikuuta 2015

Monday, Monday Happy Day!!



Hei, rakkaat rantasalmelaiset!! Se ois Maanantai! Wohoo!! Olen siinä(kin) mielessä ärsyttävä ihminen, että pidän Maanantaista. KYLLÄ, sillä siitä alkaa taas uus viikko (ja uudet kujeet). Pidän rutiineista ja tietystä rytmistä arkipäivinä. Olen siis yhtä jännittävä ku pyörätuoli.  :D

Asiasta kukkapurkkiin. Minun Maanantai alkoi ihanasti ripsihuollolla.. oohh!!! voisin käydä siellä vaikka joka päivä. Mun täytyy tosissaan keskittyä etten nukahda siihen hoitopöydälle. (oon torkahtanu muutamaan otteesen.. nolooo) On meinaan pikkusen rentouttavaa hommaa.


Niin ihanan aamunavauksen jälkeen olenkin viettänyt vähemmän prinsessamaista iltapäivää..



 

2 kommenttia:

  1. Ihanat, enkelin kiharat! <3 Minäkii oon torkahdellu ripsihuollossa eikä siinä mitään. Mut kun heräät siihen, että alat kuorsata, niin se kyllä vähän nolottaa jo. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, juurikin näin on tapahtunut. Ja kiitos! <3

      Poista