maanantai 23. helmikuuta 2015

Tylsää kun täytyy hidastaa



Kuten olen kertonut olen krooninen kipupotilas joka oksentelee päivittäin. Tämä hieman (siis todella paljon) rajoittaa elämääni ja välillä täytyy hidastaa. Ainakin silloin kun leposyke hakkaa 120 lyöntiä minuutissa.

Aktiivisen viikonlopun jälkeen eilinen oli sitten vähemmän aktiivinen. Mamma saapui aamulla viihdyttämään mua ja siinä sitten katteltiin Trinnyä ja Susannaa. Loistavaa kommentointi ohjelmaa. Kahdestaan kiva kattoo ja arvostella lopputuloksia.

Muuten päivä menikin Netflixin parissa ja oikeastaan vain lepäillessä. Tämä sairauteni ei meinaa oikeen sopia tällaiselle tekevälle ihmiselle. :D 

Potkupuku päällä mentiin hela dagen!!






Kuten kuvista näkyy en ota itteäni turhan vakavasti. Mamma nauraakin usein mun pelleilylle ja hulluille tanssiliikkeille. 

Yleensä käytän päivittäin piilolinsseja mutta illaksi kaivan lasisilmät esiin. Onkin ollut tarkoitus tehä silmälaseista postaus. Omistan niitä tällä hetkellä kuudet. Pientä hamstrausta.. 

Jeba jee, nyt uudella sykkeellä (oivasti sopii kuvaamaan tilaa) tähän päivään!




XOXO Babs

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti helpottaa jo. Tuo potkupuku on aivan ihana, mistä lienee? Mulle kans! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii!! Joo se on joku iänvanha Ginasta.. Mutta maailman mukavin päällä. :D (vessakäynnit haalarin kans not so nice!)

      Poista